Account manager regio zuidoost Nederland

Heb jij ervaring in de arbeidsbemiddeling, ben je commercieel sterk en is verbinden voor jou een tweede natuur? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken.

Voor de regio Zuidoost Nederland (de driehoek Tilburg/Venlo/Nijmegen) zoeken wij een account manager, die ons gaat helpen bij de uitbreiding van onze activiteiten in deze regio. Onze unieke dienstverlening biedt kansen voor de uitzendbranche en jij mag deze mooie kansen delen met nieuwe klanten.  

Functie

Als account manager ben je dagelijks in gesprek met Uitzendbureaus, Detacheerders en andere arbeidsbemiddelaars. Je informeert hen over ons unieke platform, onze kandidatendatabase en de community rondom ons bedrijf. Je bent van toegevoegde waarde voor onze klanten, omdat jij hen aan de juiste personen weet te koppelen en helpt hen met vraagstukken over onze branche. Jouw doel is het uitbreiden van de community, het vergroten van onze klantenkring.

Functie eisen

Als je op zoek bent naar de volgende stap in je carrière in de arbeidsbemiddeling, maar niet meer ‘in’ de operatie wilt werken, is dit de perfecte functie voor jou. Wij zoeken namelijk een collega die zichzelf verder wil ontwikkelen. Arbeidsbemiddeling is voor jou een bekende wereld, je hebt je sporen verdiend en bent toe aan iets nieuws. Je bent een fijne gesprekspartner, weet jezelf feilloos aan te passen in een gesprek. Jij denkt altijd in mogelijkheden en in kansen. Je bent gedreven en creatief waardoor je makkelijk resultaten behaalt. Jij ziet jezelf als een ondernemend persoon.

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau in een commerciële richting;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Je beschikt over een gedreven commerciële instelling en bent communicatief vaardig;
  • Je hebt ervaring in acquisitie;
  • Je bent stressbestendig, zelfsturend en ondernemend.  Je bewaart het overzicht in verschillende werkzaamheden.

 Je bent graag onderdeel van een team, maar trekt ook je eigen plan. Je werkt vanuit huis en 1 keer per week komen we allemaal samen om de afgelopen week door te nemen, de successen te delen en plannen en ideeën voor de aankomende week te bespreken.

 

Wij bieden

Naast een ontspannen en prettige werksfeer,  veel uitdaging, verantwoordelijkheid en dynamiek.

 

  • Het basissalaris ligt tussen de € 2500 en € 3000 per maand op basis van 32 uur, afhankelijk van jouw ervaring
  • Daarbovenop is de verwachting jij maandelijks gemiddeld een bonus haalt van € 1.000 door het aanbrengen van nieuwe klanten;
  • Jaarlijks keren wij ook een retentiebonus uit;
  • Wij hebben een mobiliteitsbudget bepaald. Dit kun je op verschillende manieren inzetten en is afhankelijk van jouw wensen;
  • Er is een opleidingsbudget vastgesteld, omdat wij persoonlijke ontwikkeling heel belangrijk vinden en jou daarin willen faciliteren;
  • Je krijgt een ruime vergoeding voor het gebruik van laptop en telefoon.

 

Ons bedrijf

FYFF bestaat sinds 2016. Onze ambitie: ‘het grootste uitzendbureau van Nederland zijn, zonder eigen uitzendkrachten’. Je kunt ons zien als het ‘Funda’ voor de uitzendbranche. Wij zijn een online platform waar flexibel aanbod wordt gevonden door inlenende bedrijven. Zij kunnen in 1 oogopslag zien welke vakmensen er beschikbaar zijn in hun regio. Sinds 1 oktober hebben wij www.ikbenbeschikbaar.nl toegevoegd aan ons aanbod. Dit is een platform waar arbeidskrachten zichzelf inschrijven en aan kunnen geven dat zij beschikbaar zijn voor werk.

Wij faciliteren arbeidsbemiddelaars op 3 manieren: wij ondersteunen hen commercieel, aan de verkoop kant van het werk. Wij ondersteunen hen commercieel, aan de inkoop kant van het werk. En daarnaast zijn wij een kennisplatform waar wij middels events kennisoverdracht faciliteren. Wij organiseren bijeenkomsten waar relevante kennis beschikbaar is voor onze klanten en andere belangstellenden.

Ons team bestaat op dit moment uit 5 ondernemende mensen, wij geloven in FYFF en haar mogelijkheden. FYFF is een innovatieve oplossing in onze branche, wij zijn continue bezig met vernieuwing en verbetering van de werkprocessen binnen de arbeidsbemiddeling. Samen pakken wij de werkzaamheden op die passen bij onze talenten en voorkeuren. Wij zoeken een nieuwe collega met commercieel talent, een verbinder in hart en nieren. Iemand die met passie zijn/haar ding doet en resultaat weet te behalen. Samen gaan wij er alles aan doen wat in onze mogelijkheden ligt om onze ambitie waar te maken. We zijn een klein team, we doen het samen!

Enthousiast geworden?  Voldoe je aan ons profiel?  Laten we snel kennismaken!

Mijn naam is Anasha van Tooren en ik beantwoord graag jouw vragen.

Heb je interesse, vragen en/of opmerkingen, je mag mij mailen of gewoon even bellen: anasha@fyff.nl
0629587685

Solliciteren?

Neem contact op met Anasha van Tooren.

E-mail: anasha@fyff.nl
Telefoon: 06-29587685